« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acte a Lleida: Les pensions, un dret, no un privilegi!

Dins la campanya que ha iniciat el sindicat arreu de Catalunya per defensar l’ocupació de qualitat i les pensions dignes, CCOO de Lleida organitza un acte adreçat a la seva afiliació per parlar d’aquest tema.

Per al sindicat les pensions són un dret, no un privilegi, i garanteixen la cohesió, la certesa i el benestar que li correspon i que reclama la immensa majoria de la població. CCOO està convençut que ha arribat el moment de posar fi a la reforma introduïda de manera unilateral pel PP, i defensar el caràcter públic i solidari del nostre model de pensions, fent front a la fatalitat demogràfica i a la resignació que es volen estendre, especialment entre les generacions més joves.

L’acte tindrà lloc a Lleida, a la seu del sindicat, el proper dijous 7 de juny, a les 11 del matí. Hi intervindran Ricard Bellera, secretari de Treball i Economia de CCOO de Catalunya, i Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya, el moderarà Francesc Josep Bademunt, responsable de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Lleida.

Us hi esperem!