« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acords sobre gestió de la diversitat en empreses catalanes

CCOO organitza un acte on es presenten els acords sobre gestió de la diversitat en empreses catalanes dins d’un projecte impulsat per Comissions amb el suport de la Generalitat

El dilluns, 1 de març, l’Hotel Majestic acull un acte organitzat per CCOO de Catalunya amb el suport del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya on es presenten els acords sobre gestió de la diversitat que s’han signat en el marc d’un projecte que s’ha desenvolupat entre els anys 2008 i 2009. Els acords de gestió de la diversitat tenen l’objectiu de facilitar la integració laboral i social efectiva en el centre de treball evitant qualsevol possible discriminació. Els plans de gestió de la diversitat responen a les necessitats detectades a l’empresa i són cogestionats per la direcció i els representants dels treballadors. Aquest plans estan dirigits al conjunt de la plantilla i inclouen temes relacionats amb el coneixement de l’organització empresarial i dels processos laborals, la gestió de la diversitat i la no discriminació, la formació lingüística, la formació professional, els riscos laborals, o la conciliació del temps de treball i el personal, entre d’altres.

Les empreses amb acords són INMAS SL, Hotel Majestic (350 treballadors), Mantylim, sector de la neteja (470 treballadors), Ferroberica, sector de la construcció (321 treballadors), ABD, tercer sector (980 treballadors).

L’acte comença a les 12.30 hores i compta amb les intervencions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya i Sara Berbel, directora general d’Igualtat d’Oportunitats de la Generalitat, a més del secretari d’Immigració de CCOO de Catalunya, Ghassan Saliba, la presidenta de la Fundació de la Diversitat, Myrtha B. Casanova i els representants de les direccions de les empreses esmentades.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de febrer de 2010