« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acció de joves sindicalistes europeus davant la seu del Parlament Europeu a Barcelona

En el marc del Seminari Internacional de Joves Sindicalistes que s’està celebrant dilluns 19 i dimarts 20 a Barcelona

Acció Jove-Joves de CCOO i Avalot-Joves de la UGT de Catalunya organitzen dilluns 19 i dimarts 20 la sisena edició del Seminari Internacional de Joves Sindicalistes, que s’està celebrant a Barcelona amb una cinquantena de joves pertanyents a sindicats italians, francesos, alemanys i catalans.

En el marc del seminari, els participants realitzen el dimarts, 20 de novembre, una acció a les 12’00 hores davant de la seu del Parlament Europeu a Barcelona (Passeig de Gràcia, 90), on construeixen un “mur de l’esperança” per l’Europa Social i llegeixen un manifest signat per totes les delegacions internacionals.

Barcelona, 19 de novembre de 2012