« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Acampada groga de la Plataforma per l’Educació Pública del Poblenou contra la LOMCE i les retallades

La Plataforma per l’Educació Pública del Poblenou convoca una acampada groga a la platja del Poblenou de Barcelona contra la LOMCE i les retallades

La Plataforma per l’Educació Pública de Poblenou, de Barcelona, convoca una acampada groga a la platja de la Mar Bella, al barri del Poblenou, per reivindicar la construcció dels dos instituts necessaris per al barri i per lluitar contra la LOMCE i les retallades. Aquesta Plataforma, de la qual forma part CCOO, agrupa a pares i mestres, representants de 10 escoles i instituts del barri, més l’associació de veïns.

L’acció consisteix en una acampada de tendes i desplegament de pancartes i samarretes grogues, de pares, mestres, alumnat i veïns, el diumenge 9 de juny, de 10’00h a 14’00h, a la platja de la Mar Bella, al barri del Poblenou de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de juny de 2013