« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

8 de Març: vaga laboral de 2 hores

CCOO ha convocat per al proper dia 8 de Març, Dia Internacional de les Dones, una vaga laboral de 2 hores als centres de treball. El lema de la vaga és “Prou bretxes, violències i desigualtats!”, i es fa per eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat, posar fi a tot tipus de violència i contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

La Marea Lila de Lleida, de la qual CCOO de Lleida forma part, està preparant tot un seguit d’activitats per a aquest dia, ja que la vaga no sols és laboral, sinó també de cures i de consum, entre les quals destaquem la trobada lila a les 12 del migdia, a la plaça de Sant Joan, i la manifestació a les 6 de la tarda, des de la plaça de Ricard Viñes, que esperem que superi l’èxit de la de l’any passat.

Llocs de treball on CCOO de Lleida té previst de fer-hi concentracions:

– 9 h: Concentració a l’Hospital Arnau de Vilanova (davant de la porta principal)

– 10 h: Concentració a l’Hospital de Sta. Maria (a la porta d’entrada, al costat de la cafeteria)

– 11 h: Concentració al Cap Eixample (av. de Balmes, 4 de Lleida)

– 12 h: Concentració davant de les residències geriàtriques Balàfia I i II (carrer de José Olondriz Ostiz, 6), Sanitas (carrer de Vic, 5) i Myces (carrer de Terrassa, 17), totes quatre a Lleida

– 13.30 h: Concentració al davant de l’empresa San Miguel (av. de la Indústria s/n, de Lleida —al polígon—)

Us animem a fer les dos hores de vaga i us esperem a la manifestació!

Cartell de la manifestació del 8 de Març a Lleida.
– Cartell de les accions de la Marea Lila, el 8 de Març.