« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

8 de març al Barcelonès

Aquest 1 de març de 2011, per celebrar el Dia internacional de la dona treballadora, volem parlar de la situació de la dona a la nostra ciutat, Barcelona, en aquest context de crisi econòmica i de retallades socials. Volem saber com ens ha afectat i com ens afecta en el marc d’una gran ciutat, quin paper ha de tenir l’Administració pública, la importància dels serveis públics… I ho farem amb M. Assumpció Vilà Planes, síndica de greuges de Barcelona, que té per funció la defensa dels drets fonamentals i les llibertats públiques dels ciutadans i ciutadanes de Barcelona i que supervisa, amb aquesta finalitat, l’actuació de l’administració municipal i dels serveis públics que en depenen.

Serà l’1 de març de 2011, a les 17.30 de la tarda, a la Sala Cuina de l’Espai Francesca Bonnemaison (C/ Sant Pere més baix, núm. 7, Barcelona). Per introduir el tema d’una manera diferent, comptarem amb el grup de teatre  Imagina-t’ho que obrirà l’acte.

Us hi esperem a totes i a tots.

Per a més informació.