« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

6è cicle de Cinema i Drets Humans: “Dead Mums Don’t Cry” i “Syntoniser Amani”

Durant el mes de novembre tindrà lloc el 6è Cicle de Cinema i Drets Humans, organitzat per la Universitat de Lleida, coordinat per l’associació de periodisme Fora de Quadre, i en el qual col•labora CCOO, juntament amb l’Ajuntament de Lleida, la Coordinadora d’ONG i altres moviments solidaris de Lleida, l’Ateneu Popular de Ponent i Amnistia Internacional. El diari Segre n’és el patrocinador.

En les diferents sessions s’hi podrà veure un documental, escoltar una conferència i participar del debat. Els temes que es tractaran en aquesta edició són: el canvi climàtic, els drets sexuals i reproductius, el fet de parir al sud, els processos de reconciliació, la crisi financera i el dret a l’educació. Les projeccions i les conferències es faran a la Facultat de Dret i Economia de la UdL.

Paral•lelament al cicle podrem veure dues exposicions, una a l’Ateneu Popular de Ponent, titulada Congo, perill de riqueses, que ens permetrà endinsar-nos en la història d’un dels països més rics en recursos minerals; i l’altra: La salut, un dret universal? presentada per Farmacèutics Mundi i Medicus Mundi i exposada a l’Edifici Polivalent del Campus de Cappont de la UdL.