« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

40è aniversari de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya

El proper mes de juny farà 40 anys que la Federació d’Educació de CCOO va realitzar el seu 1r Congrés a Barcelona. Per commemorar-ho el darrer Congrés de la FECCOO (12è) va aprovar realitzar un seguit d’activitats que recordés la història de la Federació, però amb voluntat de fer propostes de futur.

Dijous 31 de maig del 2018

Sala d’actes de CCOO
Via Laietana 16, de Barcelona (Metro Jaume I)

18.00 h Obertura del 40è aniversari de la FECCOO amb una salutació Javier Pacheco, Secretari General de les CCOO de Catalunya.
18.10 h Taula Rodona 1 “El dret a l’educació qualitat i equitat” amb: Xavier Martínez Celorrio i Ainna Tarabini. Modera Joan Carles Gallego.
19.25 h Presentació del llibre “40 anys Construint educació a Catalunya” a càrrec de Manel Pulido, Rosa Sans i Quim Fornés.
A partir de 20h Inauguració de l’exposició “40 anys de la FECCOO” a l’entrada de la seu de CCOO amb copa de cava per brindar per aquests 40 anys de lluita.

A més, també estan previstes diverses taules rodones i un sopar de celebració el divendres 8 de juny.