« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

3r congrés de la Federació Minerometal·lúrgica de CCOO de Catalunya

La Comissió Executiva de la Federació Minerometal.lúrgica de Catalunya de CCOO, acorda convocar el 3r Congrés de la FMC de CCOO, per als dies 14 i 15 d’abril de 2005 a la localitat de Viladecans.

Aquest congrés s’emmarca dins el procés congressual de la Federació Minerometalúrgica i un cop finalitzats els congressos de les confederacions que han determinat la política general del sindicat.

Com a Federació de nacionalitat, estem plenament immersos en la realitat social i sindical de Catalunya i de la nostra confederació sindical la Comissió Obrera Nacional de Catalunya i formem part de la nostra organització federal d’àmbit d’Espanya, Federació Minerometalurgica de CCOO i del projecte sectorial que debatrem en el nostre Congrés.

Feu clic per a més informació