« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

2ª Assemblea Nacional d’Acció Jove

L’Assemblea Nacional d’ACCIÓ JOVE es realitza dins del procés del 9è Congrés de CCOO de Catalunya, en què el conjunt de persones afiliades tenim l’ocasió de participar. L’Assemblea serà l’espai de trobada i debat de la gent jove de CCOO per a construir les seves propostes en aquest gran debat de les treballadores i treballadors que formen part de la primera força sindical i social del nostre país.

Ara, davant del 9è Congrés de CCOO de Catalunya, ACCIÓ JOVE crida a totes les treballadores i treballadors joves a un diàleg, a un espai de debat per a fabricar la proposta que traslladaran al conjunt de CCOO. Aquest espai és l’Assemblea Nacional que comptarà amb la participació de la Consellera de Treball, Mar Serna, demà divendres a partir de les 18.30 hores.

Agenda Dies: 26 i 27 de setembre
Innauguració: 17h del divendres
Cloenda: 18h del dissabte
Lloc: sala d’actes de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya (Via Laietana, 16)
Més informació a [email protected] o bé trucant al 93.4812724 (Aïna Vidal)

L’exposició d’Acció Jove

Aquesta exposició ¿20.782 som present, conquerim futur¿ busca, a través de la imatge, demostrar l’actiu sindical jove (CCOO es la organitzaió dels joves treballadors i ha de ser-ho) trencar determinats tòpics que existeixen sobre el sindicalisme. Pretén transmetre una imatge fresca i representativa dels 20.782 joves menors de 30 anys que s’impliquen a la seva feina i en la seva societat i que estan afiliats a la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.
L’objectiu de tal exposició és que indueixi a la reflexió, que ens serveixi com a element de reivindicació identitària, així com ressaltar la importància de la lluita col•lectiva per la millora de drets.
El que pretenem amb ella és transmetre ganes per seguir treballant o per començar a fer-ho i desenvolupar una actitud crítica, realista i combativa davant de les desigualtats laborals. Per trencar amb les situacions de precarietat és necessària una tasca constant de sensibilització i denúncia que generi un compromís i un canvi de valors per tal de caminar cap a una societat més justa.

Agenda Dia: Divendres 26
Hora d’inauguració: 13:30