« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

28 d’abril Jornada internacional per la seguretat i la salut en el treball

28 d’abril. Jornada internacional per la seguretat i la salut en el treball

TREBALLEM PER VIURE, NO PER MORIR NI EMMALALTIR

Amb motiu del dia Internacional de la salut en el Treball, CCOO del Vallès Occidental, vol denunciar les mancances que encara existeixen en al prevenció dels riscos laborals, Aquest 28 d’abril, CCOO i UGT recordem totes les víctimes a la feina, ens solidaritzem amb elles i amb les seves famílies i reafirmem el nostre compromís en la lluita per a unes millors condicions de treball i per la defensa de la salut laboral en tots els centres de treball per a tots i totes els treballadors i treballadores, temporals i fixos, nacionals i estrangers, homes i dones, joves i grans, de la petita i la gran empresa, de l’empresa principal i de la subcontractada… perquè la salut i la seguretat al treball és un dret per al conjunt de la població treballadora, i no admet excepcions ni exclusions.

Per expressar les nostres reivindicacions et convoquem el proper 28 d’abril, a les 11 h. a CCOO de Sabadell, per anar fins l’ajuntament de Sabadell, a on es farà una concentració a les 12 h. i es donarà lectura del manifest reivindicant:

¿TREBALLEM PER VIURE, NO PER MORIR NI EMMALALTIR “