• Aquest esdeveniment ja ha passat.

28 d’abril, Dia Internacional de la Salut en el Treball

Com denunciem cada dia, i el 28 d’abril especialment, els treballadors i les treballadores paguem amb les nostres vides una prevenció més pensada per evitar sancions i responsabilitats que per garantir la nostra salut en el present i el futur. Les dades d’accidents laborals són inacceptables: a les comarques lleidatanes, el 2010, 5.931 treballadors i treballadores van patir un accident amb baixa (8 treballadors morts i 58 de greus; d’aquests 6 eren dones), 8.231 treballadors i treballadores van tenir un accident sense baixa i 505 es van accidentar anant i tornant de la feina (16 greument). A Catalunya hi hagueren 64 accidents mortals.

Per mostrar el nostre desacord amb aquestes dades, us esperem el dia 28 d’abril al sindicat:
– 10.30h: Assemblea de delegats i delegades: contestació sindical als riscos laborals.
– Després de l’assemblea farem una escenificació reivindicativa i pública de la nostra acció sindical en salut laboral: Trenquem amb la precarietat preventiva”