« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

28 d’abril, Dia Internacional de la Salut en el Treball

Com cada abril, i des de fa 15 anys, en el marc d’una jornada reivindicativa celebrada mundialment, les organitzacions sindicals posem el focus de l’actualitat i fem públiques les deficiències preventives que encara existeixen als llocs de treball.
És per aquest motiu que us convoquem el proper 28 d’abril, dimecres, als següents actes sindicals:

A les 11.00 del matí, concentració de delegats i delegades a la sala d’actes de CCOO de Lleida (Av. de Catalunya, 2 de Lleida) i penjada de la pancarta amb el missatge: “Busco feina que no em mati”.

Posteriorment anirem en grup cap a la plaça Ernest Lluc per reivindicar i denunciar públicament la precarietat laboral i preventiva als nostres centres de treball. La reivindicació i la denúncia es faran amb la pintada d’un grafit i la intervenció de delegats i delegades que ens explicaran les seves experiències sindicals en salut laboral.

Les delegades i els delegats de CCOO encapçalem l’acció sindical amb la defensa de la salut i la seguretat a la feina. Com denunciem any rere any, els treballadors i les treballadores paguen amb les seves vides la prevenció “de paper” i la manca de responsabilitat empresarial en el camp de la salut laboral.

La vostra participació, una vegada més, és l’eix de l’acció sindical de CCOO en salut laboral. Us hi esperem!