« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

27a Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya

Noves formes de treball i precarietat laboral. Resposta sindical

La digitalització i els avenços tecnològics estan canviant les formes de treball i de relacionar-nos. El mercat de treball s’està transformant i també ho fan les relacions laborals, amb la qual cosa es dona pas a una nova realitat de precarietat i explotació laboral.

La robotització i la digitalització també tenen impacte en l’empresa clàssica i en les condicions laborals, i poden ser font de noves desigualtats, que cal abordar sindicalment. Intervenir en els canvis i organitzar les noves formes de treball i de precarietat requereix reivindicar el valor del treball com a factor de socialització i de qualitat de vida, així com repensar les formes d’acció sindical i d’organització per adaptar el sindicat a la realitat actual.

Per això, en la 27a edició de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya ens proposem conèixer les noves formes de treball i de precarietat laboral, així com reflexionar-hi i debatre-hi. A l’escola, que s’emmarca en el desenvolupament del Pla estratègic transversal de lluita contra la precarietat, hi haurà diverses ponències, presentacions d’experiències i dinàmiques de treball en grup.

Feu clic per a veure:
– el programa de la 27a edició de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya
– el formulari d’inscripció a la 27a edició de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya