« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Joan Carles Gallego participa en l’acte commemoratiu dels 25 anys de la revista ‘El Corccoo’ de la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament de Mollet

El divendres 15 de juny, la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament de Mollet del Vallès celebra la commemoració dels 25 anys de la publicació de la seva revista, “El Corccoo”, en el marc d’una assemblea que té lloc al Centre Cultural La Marineta (Plaça de l’Església, 7), a les 12.30h. A les 15.00h té lloc la xerrada sobre “La importància de la comunicació en les organitzacions socials i sindicals” a càrrec de Pere Camps, director de Barnasants.

Intervenen a l’acte Xavier Ros, secretari general de la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament de Mollet, Ovidi Huertas, secretari general de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental-Maresme, José Luis Moure, secretari general de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya. Es presentarà també el CD commemoratiu dels 25 anys d'”El Corccoo”.

A partir de 14.45h, el mateix Joan Carles Gallego i Ovidi Huertas estan a disposició dels mitjans de comunicació que ho desitgin.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de juny de 2012