Carta de convocatòria del 13è Congrés de CCOO de Catalunya

El Consell Nacional de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya (CONC), reunit el 29 de maig del 2024, convoca el seu 13è Congrés, que se celebrarà els pròxims dies 9, 10 i 11 d’abril del 2025 a la ciutat de Barcelona. Comptarà amb la participació de les més de 147.000 persones afiliades del conjunt d’organitzacions confederades. El 13è Congrés es desenvoluparà en el marc del 13.º Congreso de la CS de CCOO d’Espanya.

El 13è Congrés obre un nou cicle que té el repte de reforçar la presència sindical en el món del treball i d’enfortir els mecanismes de participació efectiva de la classe treballadora catalana en les noves realitats del treball i en les relacions laborals. Així mateix, té el desafiament d’exercir el conflicte social en un món en procés de canvi per l’efecte de les transformacions del model productiu propiciades per les transicions energètica, ecològica, digital i demogràfica.