Reunió dels comitès d’empresa de Nissan amb el Ministeri d’Indústria

Serà dilluns 25 de maig, a les 10 hores

CCOO d’Indústria informa que el proper dilluns, 25 de maig, a les 10 h, el Ministeri d’Indústria ha convocat els comitès d’empresa de Nissan a una reunió per videoconferència per analitzar la situació del conflicte actual. Els comitès de Nissan explicaran a l’Administració les raons que han motivat aquesta vaga indefinida, que són, bàsicament, que es garanteixi el futur i els llocs de treball de les plantes que Nissan té a Catalunya i a l’Estat, i demanaran la implicació del Govern per intercedir davant la multinacional japonesa per aconseguir-ho.

Així mateix, CCOO també informa que els comitès de Nissan han obert una caixa de resistència per donar suport econòmic a les treballadores i treballadors, que estan en vaga indefinida des del passat 4 de maig. Les aportacions es poden fer al número de compte ES21 0049 1944 2623 1003 0440.

Un cop finalitzada la reunió amb el Ministeri d’Indústria, Miguel Ángel Boiza, secretari general de CCOO al Grup Nissan, estarà en disposició d’atendre els mitjans de comunicació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de maig de 2020