Vaga a Continental Automotive els dies 15 i 24 de gener davant l’immoblisme de l’empresa en les negociacions

La propera reunió està prevista per al dia 22 de gener

Les negociacions amb la direcció de Continental Automotive sobre el procés de reindustrialització de la planta de Rubí no avancen a causa de l’immobilisme de l’empresa en els principals eixos que s’estan tractant, cosa que manté encallades les negociacions. En aquest escenari, el comitè d’empresa ha decidit convocar dues jornades de vaga de 24 hores els pròxims dies 15 i 24 de gener per forçar l’empresa a desbloquejar la situació.

La direcció de Continental Automotive manté el silenci sobre les empreses que estan interessades en la reindustrialització de la planta vallesana i tampoc ha donat resposta a les condicions de sortida dels treballadors i treballadores en aquest procés.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a les jornades de vaga convocades i insta la direcció de Continental Automotive a desbloquejar les negociacions. La pròxima reunió amb l’empresa està prevista per al dia 22 de gener.