Manifestació a Rubí per la continuïtat de la planta de Continental Automotive

Aquest dissabte, 14 de desembre, a partir de les 11 hores

Les treballadores i treballadors de Continental Automotive de Rubí es manifestaran aquest dissabte, 14 de desembre, per la continuïtat de la planta vallesana i dels llocs de treball i contra la decisió de la multinacional de vendre’s aquesta planta. CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la convocatòria del comitè d’empresa i acompanyarà la plantilla en aquesta mobilització.

La manifestació començarà a les 11 hores, a la plaça del Doctor Pearson, davant l’estació dels ferrocarrils, i des d’allà anirà fins a l’Ajuntament de Rubí (plaça de Pere Aguilera, 1), on es faran els parlaments i on està previst que els rebi l’alcaldessa, Ana María Martínez.

CCOO exigeix a la direcció de Continental Automotive que faci les inversions necessàries a la planta de Rubí per modernitzar les instal·lacions i adaptar-la a la nova realitat del sector per produir components per a vehicles elèctrics. CCOO recorda que és una planta solvent i competitiva, amb una plantilla amb experiència contrastada i capacitat d’afrontar els nous reptes del sector.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de desembre de 2019