CCOO rebutgem la decisió de la multinacional Continental Automotive de vendre’s la planta de Rubí

El sindicat exigim a la multinacional que faci les inversions necessàries per garantir la viabilitat de la fàbrica vallesana

CCOO d’Indústria rebutgem la decisió de la multinacional Continental Automotive de reindustrialitzar la planta que té a Rubí per vendre-se-la. Aquesta operació s’emmarca en un procés de reestructuració a escala mundial de la companyia, el programa “Continental Transformation 2019-2029”, davant la transformació que s’està donant al sector de l’automòbil.

CCOO exigim a la direcció de Continental Automotive que faci les inversions necessàries a la planta de Rubí per modernitzar les instal·lacions i adaptar-la a la nova realitat del sector per produir components per a vehicles elèctrics. CCOO recordem que és una planta solvent i competitiva, amb una plantilla amb experiència contrastada i capacitat d’afrontar els nous reptes del sector.