Fan donació de roba al poble de Tachtt Berane de Mauritània

Els treballadors i les treballadores del PEM Guiera de Cerdanyola

La roba de l’antiga empresa concessionària del monitoratge esportiu va ser donada a l’entitat SPSolidària.

Part dels monitors i monitores esportius de Guiera han fet donació de la roba de treball que utilitzaven amb l’antiga empresa concessionària, EBONE, a l’entitat SPSolidària per tal de fer-la arribar a les comunitats de Mauritània. D’aquesta manera es busca “rentar la roba” ja que EBONE es va caracteritzar durant el seu pas pel PEM Guiera per una molt deficient actitud cap als treballadors i treballadores. Recordem que la Inspecció de Treball va sancionar l'empresa per haver tingut un menor d’edat treballant, va obrir expedient sancionador per obstrucció a l’acció de la Inspecció, etc. Així mateix les actituds antisindicals i de vulneració continuada dels drets dels treballadors i treballadores va generar la denúncia continuada de CCOO i la mobilització de la plantilla per pressionar l’Ajuntament perquè adoptés mesures.

El passat mes de febrer l’Ajuntament va decidir tallar la relació amb EBONE i des del mes de març és l’empresa DIVERSPORT la que s’encarrega de la direcció, l'administració i el monitoratge esportiu de Guiera.

El canvi d’empresa ha generat la substitució de la roba de treball i els monitors i monitores han cregut que era una bona oportunitat per a “rentar-la” i donar-li un us solidari i de suport a les comunitats mauritanes mitjançant l’entitat de SPSolidària de Santa Perpètua de Mogoda. “EBONE for Àfrica” o “rentem la roba” així van anunciar l’acció els delegats de CCOO als seus companys que van respondre de forma massiva i s’ha aconseguit recollir una bona quantitat de roba d’esport que serà molt ben rebuda per la entitat i el poble maurità.

La setmana passada es va fer la donació de la roba amb la presència de Dramane Cámara i Mohamed Cissé, companys de SPSolidària i nascuts a Tachott Berane, Jero Pazo de SPSolidària, i els 3 delegats de CCOO a Guiera (Mario Garcia, Dani Galaso i David López).

04/07/2019