Demà dimecres, 12 de juny, a la Fundació Universitària del Bages

CCOO participarà a la segona sessió de treball de l'Agenda Urbana de Catalunya, demà a Manresa

Demà dimecres, 12 de juny, tindrà lloc a Manresa la segona sessió de treball de l’Agenda Urbana de Catalunya, impulsada pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat amb agents econòmics i socials (entre els quals CCOO de Catalunya) i de l’àmbit local.

Anirà sobre el model de ciutat (model urbà, ecosistemes urbans i biodiversitat, inclusió social), i es farà demà de les 9.00 hores a les 18.30 hores a la Fundació Universitària del Bages (av. Bases de Manresa, 1, edifici FUB2, Manresa). Hi haurà tres panels de persones expertes (60 minuts) seguits d’un debat entre els assistents (90 minuts); per part de CCOO, hi assistiran Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social, Barcelonès i Migracions de CCOO de Catalunya, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central.

L’Agenda Urbana de Catalunya vol ser una eina per potenciar les oportunitats i afrontar els reptes que planteja la creixent urbanització. Incorpora l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible - ODS #11 de l‘Agenda per al Desenvolupament Sostenible 2030 de les Nacions Unides. En aquest marc s’ha iniciat un procés participatiu per elaborar la diagnosi dels principals reptes que tindrà l’Agenda Urbana, bé de manera presencial, amb les sis sessions de treball, o bé en línia, a través de la plataforma de participació de la Generalitat (https://participa.gencat.cat/processes/Agendaurbana/f/2543/).

Inscripció a la sessió:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juny de 2019

Agenda:
Dimecres, 12 de juny, de 2019
a partir de les 9.00 hores
Fundació Universitària del Bages - av. Bases de Manresa, 1 (edifici FUB2). Manresa
11/06/2019