Dilluns, 13 de maig, a les 18.30 hores, a la Nova Jazz Cava de Terrassa (pg. Tete Montoliu, 24)

Conferència "La negació de la violència de gènere" amb Miguel Lorente Acosta, a Terrassa

Les Esquerres de Terrassa, de les quals CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central forma part, organitza dilluns la conferència “La negació de la violència de gènere” amb Miguel Lorente Acosta, un dels principals experts internacionals en violència de gènere.

Es farà dilluns, 13 de maig, a la Nova Jazz Cava de Terrassa (pg. Tete Montoliu, 24), a les 18.30 hores, hora en la qual Miguel Lorente atendrà als mitjans de comunicació que ho requereixin.

Lorente va dirigir l’oficina d’assistència a les víctimes de maltractament de la Junta d’Andalusia, és assessor de l’Organització Mundial de la Salut en l’àrea de violència de gènere, i ha participat com a expert en nombroses comissions parlamentàries. Ha publicat, entre d’altres, els llibres Mi marido me pega lo normal i El trencaclosques. En tots dos perfila les peculiaritats de la violència exercida sobre moltes dones pels seus marits, xicots o excompanys, que la fan diferent de qualsevol altre tipus de maltractament.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de maig de 2019