Dimecres, 6 de febrer, 10.30 h a la Sala Lacy de Sabadell

Assemblea general de delegats i delegades CCOO Vallès Occidental-Catalunya Central

Foto

Continuem amb processos de mobilització per defensar tant el dret al treball com els drets dels treballadors i les treballadores i els drets de ciutadania.

L’economia continua creixent, segons les dades macroeconòmiques, però aquests beneficis no es traslladen a les famílies de classe treballadora, és a dir, a la microeconomia.

Ara mateix els governs afronten l’aprovació dels pressupostos. Esperem que així sigui, en part com a resultat de la pressió i de la insistència dels agents social, de manera que es pugui treballar i es pugui donar resposta a les agendes socials.

Hem de fer arribar a les empreses i als centres de treball quines són les nostres propostes i accions per garantir la millora dels salaris, per combatre la bretxa salarial i les desigualtats, i per exigir uns pressupostos socials i la derogació de la reforma laboral. D’altra banda, cal pensar bé com podem actuar per revertir aquests nous aires polítics que s’estan produint a Europa, al món i a casa nostra, arran de l’ascens de l’extrema dreta.

AGENDA:

6 de febrer (dimecres)
10.30 h

Sala Lacy de Sabadell (carrer Lacy, 1)

Hi intervenen:

Enrique Rodríguez Ruiz