La plantilla d'Endesa es mobilitza a Sabadell per unes condicions laborals dignes i un repartiment just dels beneficis

Foto Les negociacions del conveni col·lectiu d’Endesa continuen bloquejades per part de la patronal, que insisteix en uns plantejaments de retallades i precarització, que són del tot inassumibles. Davant d’aquest escenari, les treballadores i treballadors d’Endesa s’estan mobilitzant a les diferents comarques per reivindicar unes condicions laborals dignes per a la plantilla i un repartiment més just dels beneficis.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la mobilització i fem una crida als treballadors i treballadores a sumar-se a la concentració convocada aquest dimecres, 14 de novembre, de 15 a 16 hores, al costat de la seu d’Endesa a Sabadell (carrer de Bocaccio). Si la situació es manté, hi ha previstes noves accions de protesta la propera setmana a Salt.

CCOO instem la direcció de l’elèctrica a reconsiderar el seu posicionament per poder desencallar les negociacions i li exigim un repartiment més just dels beneficis, perquè aquests repercuteixin també en els treballadors i treballadores que els han generat, així com el manteniment dels drets assolits que la companyia pretén retallar.
13/11/2018