Demà dimarts, 8 de maig, a les 12.00 hores

CCOO, juntament amb la comunitat educativa de l'INS La Ferreria de Montcada, convoquen concentració davant els Serveis Territorials del departament d'Ensenyament a Sabadell

La Federació d’Educació de CCOO, juntament amb el conjunt de la comunitat de l’Institut La Ferreria de Montcada i Reixac, convoca una concentració com a protesta pel tancament del Cicle Formatiu de Documentació Sanitària.

La concentració es fa coincidint amb la reunió que es celebrarà demà als SSTT del Departament d’Educació entre el propi Departament i l’Ajuntament de  Montcada i Reixac a petició del consistori. En aquesta reunió també hi seran presents representants de la Federació d’Educació de CCOO i d’altres sindicats així com representants de sindicats d’estudiants.

Des de fa unes setmanes els alumnes, el professorat,  la direcció i l’equip municipal de Montcada estan lluitant perquè es pugui mantenir el cicle a La Ferreria.  El divendres 9 de març diferents sindicats, i entre ells CCOO, van demanar que  la direcció de Serveis Territorials d’ensenyament al Vallès Occidental expliqués el motius per què aquest cicle sanitari desapareix del centre de La Ferreria per passar a un altre centre.

La Federació d’Educació de CCOO vol recordar que es tracta d’un cicle amb gran demanda de matriculació i un nivell d’inserció laboral també molt alt. A més a més, l’oferta pública d’aquest grau es redueix al 50% del total del Vallès Occidental, la qual cosa limita l’accés als estudis a moltes famílies.

Per tot això, la Federació d’Educació de CCOO demana que es pugui mantenir el CFGS en La Ferreria i s’ampliï l’oferta del cicle en altres centres que ho requereixen per augmentar l’oferta formativa al Vallès.

Des de CCOO donem suport a la concentració de la Comunitat Educativa del centre aquest dimarts 8 de maig a les 12.00 h davant Serveis Territorials de Sabadell (Carrer de Marquès de Comillas 67)

07/05/2018