Treball Digne #PensionsDignes

Actes Pensions

Foto

CCOO organitza una conferència sobre pensions el proper dimecres, dia 14 de març, a les 10 hores a la sala d’Actes dels sindicats de Manresa
i

Manifestació el dissabte dia 17 de març a les 11 hores amb el lema “Per unes pensions dignes” convocada per la Plataforma en Defensa de les Pensions Públiques i els Drets de la Gent Gran de Manresa i el Bages, que sortirà de davant de l’INSS al carrer del Bruc, 138-140 de Manresa.

Amb el títol “Les nostres pensions: què ens estan fent i que proposem” i en el marc dels actes programats per la defensa de les pensions ,
CCOO organitza una conferència oberta a tothom pel proper dimecres dia 14 de març a les 10 hores a la sala d’actes de la planta baixa de l’edifici dels Sindicats, al Passeig Pere III  60-62 de Manresa.

La conferència serà a càrrec de Ramon Pla Marco, responsable de relacions institucionals de la Federació de Jubilats i Pensionistes de CCOO de Catalunya.

En Ramon Pla és un veterà lluitador pels drets i les llibertats dels treballadors i les treballadores. Fou detingut i condemnat a presó pel franquista Tribunal d’Ordre Públic (TOP). És Enginyer Tècnic Químic i Llicenciat en Filosofía i Lletres, branca Historia Moderna i Contemporània. Ha treballat en diverses empreses dels sectors del metall, òptica oftalmològica i administració. Va ser membre de la primera executiva de CCOO de Catalunya i fundador entre altres de la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya.

La conferència versarà sobre les principals característiques de l’actual sistema públic de pensions, les reformes i mesures adoptades pel PP  que l’afecten negativament i les propostes alternatives que poden garantir la seva viabilitat i millora tant pel present com pel futur.

Cartell Actes

Cartell Manifestació 17 m