Demà dijous, 1 de març, a les 17.30 hores, a la Sala Lacy (c/Lacy, 1), amb Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Carlos Bravo, secretari de Políticas Públicas y Protección Social de CCOO

CCOO organitza a Sabadell un debat sobre el present i el futur de les pensions

Demà dijous, 1 de març, CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central organitza a Sabadell el debat titulat “Pensions, present i futur. Propostes sindicals, compromisos polítics”, amb la presència de representants de partits polítics i dirigents del sindicat.

L’acte, conduït per la periodista de Ràdio Sabadell Karen Madrid Ribas, es farà a l’auditori Sala Lacy (c/Lacy, 1) a partir de les 17.30 hores, i hi intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, Carlos Bravo, secretari de Políticas Públicas y Protección Social de CCOO, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central, que debatran amb representants dels partits polítics del PP (Àngels Esteller i Rueda), PSC (Isabel López Chamosa), En Comú Podem (Aina Vidal Sáez), Ciutadans (Sergio del Campo Estaún), PDeCAT (Carles Campuzano i Canadès) i ERC (Josep Ginesta i Vicente).

Javier Pacheco, Carlos Bravo i Enrique Rodríguez atendran els mitjans de comunicació que ho requereixin uns minuts abans de començar, a les 17.15 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de febrer de 2018

Agenda:
Dijous, 1 de març, de 2018
17.15 hores (declas); 17.30 hores (assemblea)
Auditori Sala Lacy - c/Lacy, 1. Sabadell
28/02/2018