Amb l'obertura d'aquest procés, ha quedat desconvocada la vaga parcial

S'obre un període de negociació a Alliance Healthcare per donar resposta a la plantilla del Departament de Contact Center


Foto Davant la pressió de la vaga convocada, la direcció d’Alliance Healthcare España ha arribat a un acord amb el comitè d’empresa per obrir un període de negociació aquest mes de febrer que permeti donar resposta a les reivindicacions de la plantilla del Departament de Contact Center i resoldre la problemàtica existent.

La direcció d’Alliance Healthcare accepta posar sobre la taula algunes qüestions que fins ara no estaven en la mesa de negociació, com la possibilitat de noves contractacions o l’aplicació de mesures per condensar més la jornada i facilitar la conciliació, entre d’altres qüestions. Davant d’això, el comitè d’empresa ha decidit desconvocar la vaga per afavorir la negociació.

CCOO valorem positivament l’obertura d’aquest procés negociador i exigim a l’empresa les mesures necessàries per garantir unes condicions laborals dignes per a les treballadores i treballadors d’aquest departament.
31/01/2018

La teva privacitat és important

Utilitzem galetes (cookies) pròpies i de tercers per analitzar el web, permetre el funcionament d’un xat, donar suport i resoldre dubtes dels usuaris, personalitzar les opcions de navegació per a la nostra web i oferir la possibilitat de compartir i d’interactuar amb les xarxes socials. Mitjançant l’acceptació d’aquesta informació, se n’accepta expressament l’ús. En tot cas, es pot obtenir més informació sobre la nostra política de galetes o saber com deshabilitar-les o desactivar-les amb la informació que es mostra aquí.