Demà divendres, 27 d'octubre, a les 18 hores, al Parc dels Catalans

Acte a Terrassa pel 50è aniversari de la "Manifestació de les Pedres"

Demà divendres 27 d’octubre, es commemora el 50è aniversari de la famosa “Manifestació de les Pedres” a Terrassa. Aquesta manifestació va ser convocada per CCOO en el marc d’una jornada de protesta a tot l’Estat espanyol contra l’atur, els expedients de crisi i per la llibertat dels militants obrers empresonats. A la pancarta es podia llegir “Sindicats lliures, llibertat i fora el salari de 96 pessetes”. La càrrega policial va deixar moltes persones ferides i la detenció de desenes de manifestants.

Per  valor la història i el compromís de la gent de CCOO amb els drets laborals, socials i nacionals, amb la llibertat i la democràcia, l'Espai de la Memòria i dels Valors Democràtics de Terrassa organitza un acte per recordar un dels fets més significatius del moviment antifranquista a Terrassa.

Serà, doncs, demà divendres, a les 18 hores, al mateix lloc on va tenir lloc la manifestació: al Parc dels Catalans. Hi intervindran Domènec Martínez , sociòleg i membre de l'Espai de la Memòria i dels Valors Democràtics de Terrassa; Vicenta Gallardo i Joan Rofes, participants a la manifestació; Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central, i Jordi Ballart, alcalde de Terrassa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 d’octubre de 2017