Convocades aturades a Lacrem contra l'ERO presentat per l'empresa

Avui ha tingut lloc a la Inspecció de Treball l’acte de mediació per les mobilitzacions convocades pels sindicats CCOO, UGT i USOC contra l’ERO d’extincions presentat per Lacrem, que ha finalitzat sense acord.

Davant d’això, els sindicats amb representació a la mesa negociadora (UGT, CCOO i USOC) mantenen les mobilitzacions previstes per manifestar el rebuig dels treballadors i treballadores a l’expedient. Els dies 5 i 6 d’octubre es faran aturades parcials de 3 hores per torn: de 10 a 13 h el torn de matí, de 17 a 20 h el torn de tarda i de 22 a 01 hores el torn de nit. També s’ha convocat vaga de 24 hores per als dies 9 i 10 d’octubre.

L’ERO d’extincions que ha presentat Lacrem afectarà 153 treballadors i treballadores dels centres del Poblenou (Barcelona, Farggi), Palau-solità i Plegamans, i Santa Perpètua de Mogoda (els dos darrers al Vallès Occidental i de La Menorquina). En total, als tres centres hi treballen 665 persones.
04/10/2017