CCOO aconseguim tot el comitè d'empresa de Vandelande Industries

Foto CCOO d’Indústria valorem molt positivament el resultat de les eleccions sindicals celebrades ahir a Vanderlande Industries (Santpedor) en les quals hem aconseguit els 9 membres del comitè d’empresa. Aquests resultats posen de manifest la feina feta pel sindicat en els darrers anys a l’empresa, uns anys que han estat complicats, però en els quals hem lluitat per defensar els drets del conjunt de treballadors i treballadores i hem treballat per la millora de les seves condicions laborals.

CCOO valorem l’acció sindical que hem dut a terme, que ens ha permès aconseguir candidatura al col·legi de tècnics, on no n’havíem tingut mai, i finalment hem estat l’únic sindicat que ha presentat candidatura a les eleccions.

Vanderlande Industries va adquirir el Grup Dinamic l’any 2015, la companyia estava en concurs de creditors perquè havia fet suspensió de pagaments, després d’haver presentat dos expedients i haver fusionat les diferents empreses que integraven el grup (més informació sobre el procés). Llavors hi havia 9 delegats en total, sumant les diferents empreses del grup, dels quals 7 eren de CCOO i 2 d’UGT, que ara s’ha quedat sense representació.
19/07/2017