Demà dissabte, 13 de maig, al pavelló Nou Congost de Manresa, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

Acte en defensa de la continuïtat de la indústria minera

Demà dissabte, 13 de maig, a partir de les 18 hores, tindrà lloc al pavelló Nou Congost de Manresa (Ctra. de Sant Joan, s/n) un acte en defensa de la continuïtat de la indústria minera. Organitzat pel Fòrum Econòmic de la Catalunya Central, vol aplegar i visibilitzar el suport que té l'activitat minera a la comarca.

Per part de CCOO, hi assistiran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; José Antonio Hernández, secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya;  Josep Rueda, secretari general de CCOO d’Indústria del Vallès Occidental-Catalunya Central, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central.

Trobareu a Internet el “Manifest en defensa de la continuïtat de la indústria minera moderna i sostenible a la Catalunya Central”:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de maig de 2017