CCOO considera inacceptable que els representants de la plantilla no siguin a les negociacions sobre el futur de l'Hospital General de Catalunya

Avui mateix, dijous 20 d’abril, ens hem assabentat per la premsa del comunicat emès per la mateixa conselleria, sobre les converses que estan mantenint el Departament de Salut i la direcció de l’Hospital General de Catalunya.

Arran d’aquest comunicat, CCOO s’ha posat en contacte amb la gerència perquè reuneixi amb el comitè d’empresa i li clarifiqui tota la informació que està sortint a la premsa.

CCOO ha parlat també amb els màxims dirigents de nostre sindicat per reivindicar el nostre posicionament quant a preservar tots els llocs de treball i totes les especialitats mèdiques. CCOO es reafirma en la petició de mantenir converses amb el Departament de Salut, la conselleria i totes les parts implicades en el procés. CCOO considera inacceptable que els representants dels treballadors i les treballadores estiguin al marge de qualsevol decisió que afecti a la plantilla.

20/04/2017