Concentració demà dijous, 23 de març, a les 10.00 hores, davant la direcció territorial de Terrassa (Rambla d'Egara, 350)

CCOO convoca mobilitzacions contra els acomiadaments indiscriminats i injusts que està executant la direcció del BBVA

El canvi de la política de relacions laborals al BBVA en el darrer any, que aposta per la confrontació en lloc del diàleg i la negociació, ha portat a que la totalitat dels sindicats presents a l’entitat bancària convoqui concentracions en les set direccions territorials arreu de l’Estat.

CCOO denuncia que la direcció del BBVA està intensificant un degoteig d'acomiadaments, tant en la xarxa comercial com a altres àrees sota l'eufemisme de “baixa dedicació”. Des del juny passat s'han produït més de 75 acomiadaments indiscriminats i injusts que afecten majoritàriament a dones, i tant joves com treballadores i treballadors amb antiguitat suficient com per haver demostrat la seva vàlua. CCOO denuncia que aquesta política de l’entitat contra la plantilla està provocant estrés, incertesa i inseguretat davant la feina que es realitza i el lloc de treball.

Demà dijous, 23 de març, CCOO junt a la totalitat de la representació sindical a BBVA han convocat concentracions davant direccions territorials de l'entitat, de 10.00 hores a 11.00 hores, a Madrid, Bilbao, València, A Coruña, Sevilla, Las Palmas i a Catalunya, que es realitzarà a Terrassa (Rambla d’Egara, 350).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de març de 2017