Els secretaris generals de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, i de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, visiten l’empresa Celsa de Castellbisbal

Dilluns 19 de desembre, amb el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, Javier Pacheco

Els secretaris generals de CCOO, Ignacio Fernández Toxo, i de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, acompanyats, entre d’altres, pel secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, Javier Pacheco, o de CCOO de Industria, Agustín Martín, faran una visita dilluns 19 de desembre, a la seu central del grup siderúrgic Celsa, a Castellbisbal (polígon industrial Sant Vicenç, c/ Ferralla, 12).

La visita començarà a les 10 hores i acabarà sobre les 15.30 hores, després d’un seguit d’activitats a l’empresa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de desembre de 2016