Demà dijous, a la seu del sindicat a Terrassa, a partir de les 18.30 hores

Terrassa acull el quart acte de presentació del candidat a la Secretaria General de CCOO de Catalunya

Les normes que regulen l’11è Congrés de CCOO de Catalunya situen que el sindicat garantirà una presentació de les diferents candidatures que optin a la Secretaria General de CCOO de Catalunya, entre el 21 de novembre i el 2 de desembre, a cadascuna de les sis unions intercomarcals que configuren CCOO de Catalunya, i a la seu nacional, per a l’afiliació del Barcelonès.

En aquest sentit, el quart acte de presentació de candidatures tindrà lloc demà dijous, 24 de novembre, al Vallès Occidental-Catalunya Central. Serà a les 18.30 hores a la seu del sindicat a Terrassa, c/Unió, 23.

Per poder presentar candidatura a la Secretaria General de CCOO de Catalunya s’haurà de tenir l’aval del 10% del quadre representatiu del Congrés. Alhora, l’únic candidat que s’ha presentat en el termini de presentació entre l’1 i el 15 de novembre haurà de recollir cinc mil avals, en suport físic i telemàtic, durant la fase del primer nivell d’elecció (entre el 12 de desembre i el 20 de gener).

Les dates de presentació als diferents territoris són aquestes:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de novembre de 2016