Diumenge 20 de novembre, a les 10.30 hores, des del Racó del Campanar

Itinerari històric en record de la vaga general del 1976 a Sabadell

En el marc del record de la vaga general del 1976 de Sabadell, que organitza la Comissió per a la Commemoració dels 40 anys de la Vaga General del 1976 de Sabadell (de la qual forma part CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central), amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell, aquest diumenge 20 de novembre es farà un itinerari històric per Sabadell.

Amb el títol “Sabadell, memòria del conflicte. Recorregut urbà i guiat per les manifestacions del febrer del 1976”, l’itinerari, a càrrec del Museu d’Història de Sabadell, es farà doncs, diumenge, de 10.30 hores a 12.30 hores, des del Racó del Campanar de Sabadell.

Aquesta activitat complementa a la mostra “Exposició de la memòria democràtica (1939-1976). Sabadell 1976. La vaga general”, que ja es va poder visitar al centre cívic de Sant Oleguer, i la taula rodona que s’hi va fer amb Xavier Domènech, Tània Mercader, Rafael Aguilera, Ramon Vallbé, Juan Ignacio Valdivieso, i Teresa Mira.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de novembre de 2016