CCOO denuncia que General Electric continua acomiadant treballadors i tancant centres de treball a Catalunya

GE Energy Spain ha comunicat a la representació dels treballadors i treballadores l’inici d’un procediment d’acomiadament col·lectiu per tancar la planta de la divisió d’Oil & Gas de Pignone, de Castellbisbal.

El grup multinacional General Electric ha iniciat aquesta setmana el període de consultes amb la representació dels treballadors i treballadores (CCOO i UGT) i els ha comunicat la seva intenció d’acomiadar 21 dels 24 treballadors actuals del centre de treball de Pignone a Castellbisbal, centre especialitzat en assistència tècnica, manteniment, modificació, reparació i venda de maquinària petroquímica.

CCOO d’Indústria de Catalunya s’oposa a la mesura i denuncia la destrucció de teixit industrial que la reestructuració del grup General Elèctric està suposant per a Catalunya, i avisa que les forces sindicals estan preparant mobilitzacions per evitar la pèrdua dels llocs de treball.

Així mateix, CCOO emplaça el Govern de la Generalitat a intercedir davant la multinacional i a prendre les mesures oportunes per evitar el tancament de la planta i la pèrdua de llocs de treball.

21/10/2016