Amb l'avanç de les negociacions s'ha desconvocat la vaga prevista els dies 13 i 14 d'octubre

Desbloquejada la negociació del conveni col·lectiu de Magneti Marelli

CCOO d’Indústria de Catalunya valora positivament el desbloqueig de les negociacions del conveni col·lectiu de Magneti Marelli (Santpedor), que ha estat possible gràcies a la pressió de la vaga de dues hores convocada per als dies 13 i 14 d’octubre.

Finalment, l’empresa ha fet marxa enrere en la seva proposta de congelació salarial i de modificació de les primes. La representació de la plantilla ha aconseguit arrencar a l’empresa una quantitat de 300 euros lineals d’increment per a aquest any, amb la possibilitat d’arribar als 450 euros. Per al 2017 ja hi ha tancat un increment de l’1,25% que es podria millorar amb l’avanç de les negociacions.

Quant a les primes, aquest mes d’octubre empresa i representació sindical començaran a treballar per resoldre la interpretació d’aquest apartat, però de moment les continuaran pagant amb caràcter retroactiu.

Amb el desbloqueig de les negociacions, els treballadors i treballadores han acordat en assemblea desconvocar la vaga prevista.
05/10/2016