S'ha convocat vaga d'una hora per torn el 4 d'octubre i concentracions a les portes de la fàbrica el 29 de setembre i el 3 d'octubre

Mobilitzacions a Nissan pel desbloqueig de les negociacions del conveni

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna suport a les mobilitzacions convocades pels comitès de Nissan Zona Franca i Nissan Montcada per forçar l’empresa a desbloquejar les negociacions del conveni col·lectiu, que fa mesos que es troben encallades. CCOO denuncia l’actitud intransigent de la direcció de Nissan davant les propostes plantejades per la representació sindical dels treballadors i lamenta els intents continuats de l’empresa per endarrerir l’avenç de les negociacions.

Els propers dies 29 de setembre i 3 d’octubre, els comitès de les dues plantes de Nissan convoquen els treballadors i treballadores a concentrar-se a les portes de les respectives fàbriques a les 9 h i a les 18 h.

També han convocat una vaga d’una hora per torn el pròxim 4 d’octubre, que es farà a l’inici de cada torn (de 6 a 7 h, el torn de matí; de 8 a 9 h, el torn central; de 14 a 15 h, el torn de tarda, i de 22 a 23 h, el torn de nit).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de setembre de 2016