Demà divendres, 23 de setembre, a les 19 hores, a la Nova Jazz Cava

Acte d'homenatge a Terrassa als advocats d'Atocha assassinats l'any 1977

Amb el títol de “Atocha, ahir i avui”, CCOO del Vallès Occidental -  Catalunya Central farà un acte d’homenatge a Terrassa als advocats laboralistes d’Atocha assassinats l’any 1977, a Madrid. Serà demà divendres, 23 de setembre, a les 19 hores, a la Nova Jazz Cava (passatge de Tete Montoliu, 24).

El sindicat vol valorar la necessitat de recuperar la memòria democràtica i presentar aquest acte en record de l’atac terrorista que va patir el 24 de gener del 1977 un despatx d’advocats laboralistes de CCOO i del PCE al número 55 del carrer d’Atocha de Madrid.

Hi participaran Jordi Ballart, alcalde de Terrassa; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central, així com el darrer supervivent de la massacre, Alejandro Ruiz-Huerta, catedràtic de dret constitucional de la Universitat de Còrdova i president de la Fundació Advocats d’Atocha. Abans de l’acte tindrà lloc una trobada institucional entre l’alcalde de Terrassa i Joan Carles Gallego, Enrique Rodríguez i Alejandro Ruiz-Huerta, que signarà el llibre d’honor de la ciutat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de setembre de 2016