Concentració de suport al treballador acomiadat per SMP

Aquest dijous, 15 de setembre, coincidint amb el judici per l’acomiadament del treballador de l’empresa Samvardhana Motherson Peguform (SMP), que era membre de la secció sindical de CCOO i del comitè d’empresa del centre de treball de Castellbisbal, CCOO ha convocat una concentració de suport per exigir la seva readmissió immediata.

La concentració començarà a partir de les 9.30 hores, davant el jutjat social de Terrassa (carrer de la Rambleta del Pare Alegre, 112).

CCOO d’Indústria de Catalunya manifesta el seu rebuig absolut per l’actitud antisindical de l’empresa, que fa temps que practica un atac continuat als delegats i afiliats de CCOO dels diferents centres de treball que té tant a Catalunya com al conjunt de l’Estat.