Concentració - Manifestació Obrera Ciutadana, diumenge 8 de maig, a les 11.30 h al pati del Vapor Aymerich Amat i Jover (Rambla d'Ègara, 270 - Terrassa

Drets d'Ahir i d'Avui

Foto

Aquest any,  la XIV Fira Modernista de Terrassa  està dedicada al Món Obrer, i s'ha previst realitzar una manifestació de caire reivindicatiu sobre la situació laboral de l'època i en especial del paper de les dones i dels infants en el món del treball. Comptarem amb un grup d'actrius i actors per dinamitzar l'acte.

Us convidem a participar activament en la concentració-manifestació que tindrà lloc el proper diumenge 8 de maig, a les 11.30 h al pati del Vapor Aymerich Amat i  Jover (actual MNCTEC), Rambla d'Egara, 270 de Terrassa.

Des de  CCOO, conjuntament amb les Esquerres de Terrassa  participem amb  la lectura d'un manifest, portarem una pancarta pròpia i cridarem les nostres consignes reivindicatives al llarg del recorregut de la manifestació.

El Servei de Turisme i Promoció Exterior de l'Ajuntament, han convidat a participar-hi també els agents socials de la ciutat, les entitats de lleure infantil i juvenil per visibilitzar i reivindicar els drets laborals de les criatures, que com sabeu treballaven a partir dels 7 anys.

Us recordem que és interessant participar  amb la roba típica de la classe treballadora de l'època.

Adjuntem enllaços:
Full volant (octaveta) manifestació,