CCOO denuncia un cas de persecució sindical a l’empresa Samwardhana Motherson Peguform (SMP)

Les seccions sindicals de CCOO dels centres de Samvardhana Motherson Peguform (SMP) de Polinyà, Castellbisbal i Martorell manifesten el seu rebuig i condemna per l’acomiadament per part de l’empresa d’un treballador, que a més era membre de la Secció Sindical de CCOO i del comitè d’empresa del centre de Castellbisbal. CCOO denuncia que es tracta d’un cas de persecució sindical per part de l’empresa, que fa temps que practica un atac continuat als delegats i afiliats de CCOO dels diferents centres de treball que té tant a Catalunya com al conjunt de l’Estat.

L’empresa li ha aplicat un acomiadament disciplinari, al·legant que estava simulant una baixa, després de posar-li un detectiu privat. CCOO defensa que el treballador afectat, que va ser operat la setmana passada, tenia una baixa reglamentària expedida pel facultatiu corresponent.

Les seccions sindicals de CCOO de SMP i CCOO d’Indústria de Catalunya manifesten el seu suport al company acomiadat i exigeixen a la direcció la seva readmissió immediata. Així mateix, adverteixen a la direcció de SMP que no pensen consentir cap nou atac a la llibertat sindical i que duran a terme les accions oportunes, tant legals com sindicals, en defensa dels drets sindicals i de representació dins de l’empresa.