Xerrada: ‘Quina educació volem?’

Organitzada per la Federació d’Educació de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central

El passat 13 d’abril del 2016 es va fer al’Auditori del Casal Pere Quart de Sabadell la xerrada titulada “Quina educació volem?”, amb Pilar Benejam, mestra de mestres i professional que ha dedicat la seva vida a la didàctica de la geografia i a la formació de professorat. El debat, introduït per Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central, i presentat per Dolors Vique, responsable de Política Educativa de CCOO de Catalunya, estava organitzat per la Federació d’Educació de CCOO al territori.

Feu clic per veure:
– Les fotografies de l’acte del 13 d’abril de 2016.
– El vídeo amb Pilar Benejam a L’Entrevista de l’Informatiu de Cap de Setmana de RTVE (21 de març de 2015).