Manifestació en defensa de la continuïtat de l’activitat industrial i l’ocupació de la planta de Delphi de Sant Cugat del Vallès

Dissabte, 16 d’abril

Aquest dissabte, 16 d’abril, el comitè d’empresa de Delphi Diesel Systems ha convocat una manifestació en defensa de la continuïtat de l’activitat industrial i dels llocs de treball de la planta de Sant Cugat del Vallès. Els treballadors i treballadores es concentraran a les portes de l’empresa (polígon industrial Can Magí, av. de Cerdanyola, 97) i a les 12 h sortiran des d’allí en manifestació fins a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, on tenen previst que els rebin representants del Consistori, als quals faran entrega d’un manifest i els demanaran el suport de l’Administració local.

Amb aquesta acció, que compta amb el suport de CCOO d’Indústria de Catalunya i CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central, la plantilla protesta contra el tancament anunciat per la multinacional i li exigeix un pla de reindustrialització per a la planta vallesana.

En la darrera reunió del període de consultes l’empresa va anunciar l’avançament del tancament de la planta al mes d’octubre, una decisió que tant CCOO com el comitè d’empresa rebutgen i, davant la manca de concreció en el pla de reindustrialització, exigeixen a Delphi l’ampliació del període de consultes fins que no s’hagi acordat un pla de reindustrialització que garanteixi tant l’activitat industrial com els llocs de treball. Aquesta tarda hi ha prevista una nova reunió del període de consultes.

Oficina de Comunicació de CCOO d’Indústria de Catalunya, 93 481 27 96.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 d’abril de 2016