25 d'abril a Sabadell i 28 d'abril a Manresa

Assemblees intercomarcals de delegats i delegades de CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central

Foto

Els bons resultats obtinguts en les eleccions sindicals, que ens situen, un cop més, com a primera força sindical, ens han d’enfortir per continuar treballant per un repte comú: el de combatre les desigualtats, la precarietat laboral i defensar els nostres interessos i els nostres drets, que són els de la classe treballadora.

Ja tenim a prop el Primer de Maig, una cita ineludible per a tots els treballadors i les treballadores. El Primer de Maig és una jornada reivindicativa i un punt de trobada que, any rere any, ens ofereix l’oportunitat de demostrar la nostra capacitat de mobilització, força i unitat d’acció, davant l’actual situació d’inestabilitat i d’incertesa política.

Per tot això, i perquè volem estar més organitzats que mai, et convoquem a aquestes assemblees de delegats i delegades de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central.

Convocatòria Sabadell
Convocatòria Manresa