Organitzat per la Secció Sindical de l'Ajuntament de Sabadell amb el suport de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central

ACTES COMMEMORATIUS DE LA VAGA GENERAL A SABADELL. Febrer del 1976

ACTES COMMEMORATIUS DE LA VAGA GENERAL A SABADELL
Febrer de 1976

Dissabte 9 d'abril
Taller de pancartes
18.00 h. | Pl. del Doctor Robert
---------------
Diumenge 10 d'abril
Caminada-manifestació commemorativa de la vaga general de febrer del 76
10.00 h. | Pl. del Doctor Robert - Ermita de Sant Julià d'Altura

Dissabte 9 d'abril,
18.00 h.
Taller de pancartes
Pl. del Doctor Robert

Es realitzarà un Taller de pintada de pancartes recuperant la manera de fer-les d'aquells anys: un llençol ben llarg i gran, pintura i bona lletra. Caldrà buscar quina frase o eslògan volem pintar a cadascuna de les pancartes.

Una activitat que considerem divertida i que a la vegada és una bona manera de recuperar la memòria històrica d'aquells moments on l'activitat i les decisions es prenien al carrer.

Diumenge 10 d'abril,
10.00 h.
Caminada-manifestació commemorativa de la Vaga General de febrer del 76
Pl. del Doctor Robert - Ermita de Sant Julià d'Altura

Amb aquesta Caminada-reivindicativa volem rememorar la manifestació que es va produir el 22 de febrer de 1976 després d'una assemblea feta a l'ermita de Sant Julià per preparar la vaga general que va aturar la ciutat. Aquesta vegada es farà en sentit invers a com es va fer en el seu moment.

Recorregut de la caminada:
Sortida de la plaça del Doctor Robert - passeig de la Plaça Major - passeig Manresa - avinguda Onze de Setembre - plaça de la Creu Alta - carrer de Pi i Margall - Eix Macià - plaça Concòrdia - avinguda de la Concòrdia - avinguda de Matadepera - carretera de Matadepera - Ermita de Sant Julià d'Altura.

A l'ermita de Sant Julià d'Altura tindrem la possibilitat de compartir, d'una manera espontània, els vostres records i la vostra experiència dels fets que van passar a l'any 1976. Uns fets que van despertar l'esperit de lluita obrera i popular de la ciutat i que arriben fins als nostres dies.

Dinar:
Proposem que porteu un entrepà, per fer-ho a l'esplanada de l'ermita, mentre escoltem com va parlant la gent i compartim experiències.
Com a organització repartirem aigua i fruita.

04/04/2016