CCOO rebutja l’anunci de cessament de l’activitat de la planta de Delphi de Sant Cugat del Vallès

CCOO d’Indústria de Catalunya i la secció sindical de CCOO de Delphi Diesel Systems rebutgen frontalment la intenció de l’empresa de cessar l’activitat de la planta de Sant Cugat del Vallès a finals de 2016, que ha anunciat aquest matí al comitè d’empresa i que suposarà el tancament de la planta, si no es troba cap alternativa industrial.

CCOO exigeix a la multinacional que faci marxa enrere en les seves intencions i que obri un procés de negociació per buscar una alternativa industrial al tancament que permeti garantir la continuïtat de l’activitat de la planta i dels més de 500 llocs de treball que té actualment.

Durant el dia d’avui, el comitè d’empresa ha convocat assemblees informatives durant els diferents torns de treball per explicar la situació al conjunt de treballadors i treballadores i plantejar possibles mobilitzacions.